Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

21 Januari 2009

Mengenali Diriku Seadanya....Untuk SiDia....Aku Masih Mengharap Sinar...


Aku MuHaMaD IeZwAn AbDuL MaLeK

- Budak lelaki yang HAPPY GO LUckY tapi akan menjadi serius bila menghadapi masalah.
- Seorang yang workholic dan pentingkan masa..
- orang kata aku ni
pendiam... pendapat my parentla sebab tak banyak cakap.
- Seorang yang nakal tp orang kata hati tak sampai... dia tetap tak buat.
- kadang kala boleh jadi serius tetapi kebanyakkan kepada BLUR....
- Tidak pernah merungut jika kerja yang kita suka tp akan bising bila keja orang diberi pada kita.
- isomania susah nak tido awal...dari kecil lagi
- suka travel dan mengenali tempat orang
- cerewet pasal pakaian dan kebersihan serta perkhidmatan yang diberi semasa di kedai makan
- penghidap
asma agak kritikal sekarang ni.
- anak tunggal dan waris keluarga yang menjadi perhatian
- bukan semua orang sukakan aku.... dah biasa hidup camni
- kawan aku sedikit je.... sebab aku berhati-hati memilih kawan
- SETIA pada yang SATU dan amat mengasihi betul-betul pada orang disayangi.
- sensitif bila orang disayangi tidak disamping....
- orang kata aku berfikir negative... tetapi aku more to logikal thinking...(istilah sains)

Tiada ulasan: