Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

27 Januari 2009

4 hari bercuti Tahun Baru Cina terisi aktiviti....

Selamat Tahun Baru Cina pada meka yang berbangsa Cina di Malaysia ni.... Tiap2 tahun bila ada perayaan kaum cina gerenti ada cuti panjang camni.... kalu ada bgus memang ada bosan pun ada gak....huhuhu....

23 / 1 /2009
Aku tak dpt ke sekolah memandangkan demam teruk giler masa tue... maklumla time tu juga baru break up ngan kapelz.... tido je sepanjang hari kemudian petangnya g amik angin kat luar... aku dok sorang je kat rumah memandangkan Ja dah balik kampung..... boring dan sunyi...malam lak cari hadiah untuk kenduri si GG tue...
24 / 1 /2009
Aku berangkat ke Selandar Melaka pada jam 7.00.....lepak dulu kat kedai mamak dan tggu aleya... aleya pula masih tido aku terus bertolak tanpa tunggu dia...kejamla plak..... last2 tggu dia di Tol Alor Gajah sampai kul 940pg.... pastu btolak sama....so kami dua jadi orang pertama sampai kenduri tu.... gitew...
25 / 1 / 2009
Pagi tu aku asyik online je.....petang baru g jumpa Indra dan familinya yang sporting dan gile2.... sempat gak aku berenang kat pool sama adik beradik Indra dan karaoke sama famili dia di kedai makan seberang jalan menuju ke Telok Kemang... Indra masa tu menginap di Casa Richardo.... Happy Belated Birthday juga pada mummy Indra..... balik masa tu pada jam 230 bertemankan Wan Besar dan lepak kat kedai Mak Hayam Yah.... mengumpat jap... sampai jam 330 pg

26 / 1 / 2009
Lepak ngan Muzz dan Faizan di StarBuck JJ S2.... pastu plan g karaoke kat NEW KTV di Seremban Parade... malam tu sore aku kembali normal.... alhamdulillah aku dapat capai key tinggi dalam not muzik malam tu.... boleh la practise utk AF7 atau Bintang RTM nanti.... ahakz....
27 / 1 / 2009
Menonton wayang dgn bro Syawal pas abis keja kit di Kay Ell.... cite InkHeart....mula-mula jalan cite slow giler.... ngantuk abis.... peringkat akhir je baru nampak jalan cite yang menyeronokkan.... aku bg 2 bintang je.... maaf.... jujur ni....

Esok kembali ke sekolah.......huhuhu....chaiyuk2

1 ulasan:

p.a.k.w.e. berkata...

single kembali ke
jgn sedih k
any just msg me okay