Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

06 Januari 2009

Kembali ke sekolah dengan cabaran baru..

Alhamdulillah dah 2 hari sekolah dibuka dengan lancarnya walaupun tahun ni menampakkan pertambahan murid yang mendadak sekaligus membuatkan beberapa perubahan kelas pada tahun ni.... akan datang kelas Tahun 1, Tahun 2 dan Tahun 3 akan dipecahkan kepada 2 kelas... memandangkan murid sudah melebihi 40 orang....

Dengan bangunan blok sekolah yang baru membuat aku dan guru-guru len bersemangat untuk menaburkan bakti kepada anak-anak bangsa di kampung ini.... dan seperti biasa aku masih memegang Guru Kanan Ko Kurikulum memandangkan belum ada pengganti lagi untuk memegang jawatan ini.... tambah g tahun ni ... aku dapat merasa pejabat aku sendiri di office.... huhuhuhu... alhamdulillah hasil berkat doa dan usaha aku dalam memantapkan profesion aku ni...

Cabaran tahun ini yang betul mengugatkan diri aku ialah kumpulan penari aku skank akan berpecah memandangkan ada yang menarik diri atas permintaan ibu bapa meka.... aku hormati keputusan meka.... walaupun aku sedikit terkilan memandangkan tahun ni adalah kemuncak tarian aku di peringkat negeri. Bulan ni aku akan buat rombakan kumpulan aku dan akan mencari pengganti yang akan memegang status penari KUmpulan Sari Tari aku untuk generasi yang Ke 2.....

Hasrat aku nak pindah ke tempat baru juga harus aku fikirkan memandangkan aku masih study di OUM agak sukar untuk membuat petukaran kelas mengikut negeri nanti...akhirnya aku postpone je la hasrat aku tu..... Skank ni aku dan Ja cadang nak beli motosikal plak memandangkan kami memohon pinjaman komputer riba....ttp duit tu nanti boleh dipusing pusing kan untuk beli motosikal.... mcm melampau laks... tp tu keperluan gak tu....taklama g jadi mat rempit la ke sekolah..... ahaks...

Tiada ulasan: