Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

21 Januari 2009

Aku Masih Orang Yang Dulu....

Hidup aku penuh dugaan membuat aku sentiasa berhati-hati dalam hidup aku....

Bukan mudah nak jadi seperti diriku ini... kadang kala aku dipuja.... disayangi... dipergunakan.... dihina... malah dicerca.... kadang kala aku terfikir apalah dosa aku pada orang yang mengenali diriku ini.... walaupun kita sudah menjadi terbaik untuk dirinya namun tak berbaloi juga memandangkan aku tak memuaskan hatinya....

Hebat tak hebat bila timbul kisah yang tak benar mengenai aku dan seseorang...malahan aku tidak mengenali langsung siapa yang bernama FxxxI tue... dalam hal ni aku mengharapkan kepercayaan terhadap diriku yelah memandangkan aku meletakkan segala kepercayaan aku terhadap dirinya...dia pun kena begitu.... namun....sebaliknya ia menyakitkan hatinya pada aku akan kisah yang belum tentu sahih akan kebenarannya.....

Aku masih yang dulu bukan bermakna aku yang dulu terbaik tapi ia lebey menunjukkan aku masih orang yang sepertimana dikenali..... hidup mati kita bukan ditentukan oleh kita sendiri... yang Esa yang menentukan sebab tu kita kena berbalik padaNya agar kita sentiasa sedar akan kelemahan dan kejahilan kita terhadapnya......

Terima kasih pada teman baikku yang sentiasa membantu aku dalam tawa tangis aku dalam meneruskan kehidupan aku yang sentiasa menguji kesabaran dan keimanan diri kita ini.....( Wan Besar, Tun Fareed dan Wan Kecil ... ur my besfren)..... My parents walaupun tidak tahu akan hal ni namun sedikit sebanyak aku rindukan segala-galanya dan mengingati mereka sentiasa.... I Miss U Allz...hukhukhuk......

Tiada ulasan: