Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

20 Januari 2009

Dugaan sangat bila mendekati hatinya...

Dalam diri aku ni tak siapa yang tahu akan kepedihan diriku yang menahan kerinduan dengan orang tersayang....namun aku seolah-olah menanggung perasaan ini seseorangan... aku tak mau digelar mengongkong hidupnya tp aku sering ingat sesibuk gmana pun dalam seminit dua cukup la kita mengingati dirinya....

Maaf kan aku jika dia ada membaca blog ni.... selama ni aku amat menyayangi dirinya setulus hatiku... bukan kepura-puraan atau hipokrit semata-mata...walaupun aku nakal-nakal di luar tp aku tahu aku bukanla spt itu.... perangai aku yang buat nampak cam tu... padahal diriku insan biasa dan daif je...aku bukan segampang perangai nakal aku tu

Aku juga sememangnya sensitif dalam hal lover ni... walaupun macam keras tp kuat menangis.Puas sudah aku menanggung sakit dalam hati aku ni... menanggung segala-galanya. Namun aku kena redha apa-apa keputusan yang dibuat olehnya... sama ada berterusan atau tiada jodoh lagi... aku akur....walaupun dalam hati remuk berkecai tp insyallah aku mampu tersenyum lagi......kini aku masih terpinga menanti keputusan yang sukar untuk dilafazkan... sampai bila .... saya tak tahu....di dalam hati ini aku masih menyayangi dirinya seadanya...

Tiada ulasan: