Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

14 Januari 2009

MeeTing PIBG asYik BaliK LewaT Joh!





Bila je ada meeting PIBG pastinya balik jam 615 petang yang dimulakan pada jam 2.30 petang sebelumnya.... huhuhu kebiasaan yang sering membuatkan kami dah bosan... panjang lebar sesangat tp apa yang menarik hari ni ialah My Bos kerna sindiran semasa dalam meeting tadi oleh NYDP kami tadi iaitu Encik Rosli. Bukan tak mo backing up dia tetapi dengan jelas bahawa apa yang dicakapkan oleh Encik Rosli kenyataan yang benar-benar relevan...


Apa yang dikatakan oleh Encik Rosli ialah
- mempertikaikan tindakan GB dalam pertadbiran sekolah

- sokongan terhadap hasil guru-guru.
- pasal Anugerah Lonjakan Saujana....



Kenyataan balas GB
- mengatakan pengurusan sekolah ini semakin baik sejak kehadiran dia

- dia pernah mencemerlangkan sekolah lamanya SK Serting

Kenyataan tetiba kepada aku
"Iezwan awak rasa pentadbiran lama sebelum saya datang adalah lebih teruk dari saya kan"

Kenyataan aku....
"Itu pandangan orang tertentu apa yang mereka lihat saya tak boleh beri komen apa-apa"

Pemikiran aku
" Rasanya bagus lagi Cikgu Fadzillah (mantan GB aku dulu) dalam pengurusan dan perancangan aktiviti yang ada"


Benda yang sama juga diperkatakan pada DarkOnez .... tp akhir katanya itu yang mencuit hati...."Zakwan tolong wat surat pindahkan saya !"

Ohhhhhhh........

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wow.. great meeting maaa...