Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

30 Januari 2009

Dua Kerja Dalam Satu Masa...


Pagi semalam aku menerima sms yang berbunyi:

From : 62003

Tuan/ puan/ cik, diwajibkan untuk menghadiri sesi ujibakat tarian sebagai syarat kelayakan bagi mengikuti Kursus JSBN Tahap 1 pada 31 Januari 2009 (Sabtu) jam 9.00 pagi di Taman Budaya Negeri Sembilan. Tuan/ puan/ cik hendaklah berpakaian t-shirt serta track suit. Sebarang pertanyaan boleh menghubungi Cik Linda di no 06-76xxxxx. Terima kasih.


So akhirnya dapat gak aku mengikuti kursus ini di bawah Jabatan Kebudayaan Negeri Sembilan pada Sabtu ni... walaupun dalam masa yang sama aku perlu mengikuti kuliah pertama di OUM pagi tu. Puas aku fikir camna nak bahagi masa dengan 2 tempat ni. Memandangkan ujibakat ni sekejap je aku mengambil keputusan pergi dahulu kemudian baru kuliah..... Lama dah aku idamkan kursus ni... walaupun dulu pernah di Kampung Budaya .

Selamat Pengantin Baru kepada Zamani dan Tun his wife.... persandingan kali kedua di rumah pihak pengantin lelaki lak.... lama bebenarkan dah setahun nikah akhirnya sanding setahun kemudian..... kalah Mawi ko Zam...ahaks

2 ulasan:

Unknown berkata...

badan sangat smart. boleh menari. kalauy aku buat camtu, patah riuk la jawabnya. kegemukan ini memang di benci. chess

markyong berkata...

ni gambar penari dari tari2007. di ASWARA