Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

03 Jun 2008

Tu la pasal sibuk sgt pasal hottest.... sampai tak ingat flight jam berapa!

Huhuhuh.... cedehnye sebab tak dapat balik kampung... rupanya aku tersalah time waktu berlepas 0945 pagi bukan 0945 malam... huhuhu .... tambah cedeh tak da tiket lebey untuk flight malam ni... esok ada cuma RM4oo lebeh gtu.... huhuhu.. then wat keputusan balik umah je.... waaaaa my mom pun marah tdi....tp dia cepat cool.... my dad pun dah marah ala puting beliung.... huhuhu..... takuuuuuuuut yang amat sgt.... oleh tu aku tak balik la...... better aku tak balik....kalu tidak cari bala je....

Then aku balik ke rumah di jemput oleh bini En Rosli...... sempat singgah kedai dia Kopitiam Pak Belalang.... melahap ... yelah satu hari tak makan nasi tau... dalam pada tu sempat gak aku call Ed dan DD sebab sedih sgt..... need people to hear my problem.... huhuhu... thanks guy....

plan b.... dok umah then mggu ni Man datang umah dr Johor so ada plan nak ke LQ Jumaat ni....

2 ulasan:

Alex Madina berkata...

aduhaiii sedihnya....sendiri mau ingat.

ukanera arenaku berkata...

oh, my... kesiannya. mungkin ada hikmah di sebaliknya...