Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

08 Jun 2008

Aktiviti Hari ni....

2 hari ni aku banyak merehatkan badan dan otakku daripada memikirkan segala masalah yang berlaku dalam diri ku... apa yang aku mau ialah buat keja terbaik untuk penggal kedua ni. Memandangkan banyak lagi cabaran yang menunggu aku untuk menghadapinya....

Sepanjang 2 hari ni aku wat benda ni.....chatin, tido, makan, nonton, beli belah.... dan lepak on my bed....dah macam anak dara pulak....Menidokan diri... berhibernasi sepanjang masa....Chatin je keja aku nie....Lepak dalam bilik ... sambil on9Antar man ke terminal dan sempat g watson..

Rancangan minggu buka sekolah
1. Semak semua kertas ujian yang masih belum ku sentuh....huhuhu...malasnya...
2. Latihan tarian untuk persembahan Pesta Kompang Kebangsaan
3. Latihan koir Hari Guru peringkat negeri
4. Mohon kuarkan duit Rm 500 untuk membeli kain untuk dibuat kebaya dan baju melayu...

Tiada ulasan: