Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

02 Jun 2008

Hottest Of Me....Ahakz...

Kisah aku kadang kala melucukan dan kadang kala menyedihkan ... tetapi daripada situ kita dapat mengambil iktibar dan teladan yang harus aku ikuti.... MMM.... kegilaan aku dengan seseorang tue akhirnya dirungkai dengan menjadi kawan sahaja... Pedih memang pedih tetapi nak wat camna org tak sudi ngan kite.... Kadang kala tue aku terfikit juga apa kelemahan aku dalam mengeratkan hubungan dengan seseorang.... Tetapi setiap manusia mempunyai citarasa sendiri mereka ... mungkin aku bukan taste dia kot... huhuhu.... yelah rupa takda ... burok je.....

Tetapi hari aku fikir kembali ... wat pe aku nak melimpahkan air mata aku ... membazir je... teringat Indra kata... ko ada segalanya, gunakan lah....ko ada karier yang cemerlang, duit, taste hidup ko, penampilan, malah ko tak perlu takut hidup keseorangan sebab seorang pergi ramai datang mari.... hehehe... bila Indra kata begitu macam bunyi melampau la pulak..... Tetapi bukan itu yang aku fikirkan.... aku fikirkan wat pe aku perlu lemah dalam mencari cinta.... cari sampai dapat....diriku sendiri tahu aku memang kuat dalam mendapatkan sesuatu... kalu aku boleh cemerlang dalam karier aku walaupun cegu spiky...... ko selalu dapat dengan baik.... so aku menanam dalam diriku.... aku memang kuat dan mampu menumbangkan sesuatu atau menjatuhkan sesuatu juga.... mcm sekolah aku sendiri la.... mmmm jahatkan....hehehehe... that y skank aku tidak terbawa-bawa perasaan mcm semalam.... alaaa.... dah bukan jodoh kite ... redha jelah keputusannya....

Kalu para peminat blog aku membaca ni.... skank aku di Mc Donald LCCT... nak balik kampung yg lama ku tinggal.... aku buang segala masalah aku disini....dan bawa semangat baru dalam diriku.... terima kasih kepada pembaca kalu mengikuti perkembangan diriku kala ni.... yang pasti aku tetap hottest (statement)

1 ulasan:

Alex Madina berkata...

wahhh....sorang pergi berderet-deret nak ganti......sama lah kita ni.ahaks