Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

29 Jun 2008

Da Most Borinks In La Queen... that nite...!

Memandangkan DJ Adam dah tak lagi memutarkan lagu yang bes2 di LQ... malam tu aku gigih juga nak g sebab nak tgk hebat tak DJ baru tu berbandingkan DJ Adam yang selama ni asyik orang tak puas hati dengan dia ... sian dia... huhuh... takpa aku leh sokong awak dr belakang....hahahha...

Sebaik je aku tiba ngan Nas, Shah.... apa yang aku dengar takla sebaik mana yang aku sangka... Aku sampai je dah terdengar orang Boooooo kat Dj tu sebab tetiba muzik tu terhenti plak... gitewww... Banyak kekurangan pada malam tu sampai malam tu juga malam sejarah saya yang aku ni tak menari langsung.... semua serba tak kena ngan muzik pada malam tue.... Antara kelemahannya...

a. DJ tidak pun bercakap pada malam tu.... muzik saja dimainkan...
b. Penyusunan lagu yang berterabur...

c. Jenis muzik bukan mengikut citarasa pelanggan...

d. Muzik terhenti tetiba sampai tiada lagu penyambungan

e. Kordinasi beat lagu yang tidak kena
f. Tiada memberikan klu nak berhenti wat persembahan terus je dan nak sambung muzik balik pun tada terkejut gak aku...

g. Motif lagu One Nite Only dipanjang-panjangkan....

Tiada ulasan: