Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

13 Jun 2008

Macam sial je PUKIMAK (perempuan) tu... sory 18Sx...


Inilah Kedai Tetak Gantung tue..... huhuhu...

Petang aku balik dr beli kain tarian singgah sebentar beli goreng pisang kat kedai depan... sedang asyik membeli my feveret food tetiba mood aku terdengar jeritan perempuan di kedai yang digelar oleh zam dan ja ... Kedai Tetek Gantung... ntah napa plak pempuan hodoh bak tepi longkang tu bergaduh dengan sorang g pompuan dah rupa cam pontianak je (rambut nye ala-ala pontianak mengerbang tp cantik lagi rambut pontianak dr dia)..... memekik-mekik mcm perempuan giler... aku dah cukup pantang bila 2 pukimak ni bergaduh diwaktu petang yg damai ni tetiba ada gangguan mood ... rasa nya nak baling je kunci stering keta aku yang dah rupa kayu besbol kat meka dua tu.... dah la muka cam tongkang pecah.... laku buruk sekali....huhuhuhu... sapa pun tak hingin kalu cam tu la gayanya.... bukannya orang biasa apek tua pun tak hingin meka dua... wat malu kaum perempuan je.... sebab tu aku tak suka segelintir pukimak cam tue.....

Tiada ulasan: