Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

07 Jun 2008

Dari Terminal One ke Alamanda Putrajaya akhirnya La Queen Bukit Bintang...



Semalam merupakan hari yang bz aku dan man punya aktiviti.....

Terminal One
Kami g butik aku yang sentiasa menampilkan koleksi-koleksi pakaian dari Hong Kong, Korean dan Japanese.... memandangkan ada koleksi terbaru so aku g pada pagi tue... kebtulan man mau mencari pakaian untuk clubbing malam ni.... dekat sejam lebih juga kami berada di dalam kedai tu memilih... ingatkan nak save budget bulan ni... aku terbeli juga singlet bercorak abstrak.... leh pakai untuk clubbing malam nie... huhuhuhu.....

Putrajaya
Kami sesat mencari jalan menuju ke Kementerian Pendidikan ... lazt2 aku call kak long dia kata tempat berhampiran dengan Alamanda ... So g cari Alamanda dulu baru dpat cari... akhirnya jumpe juga... man g uruskan sijil spm dia.... aku dok nunggu dalam keta... pastu nak g makan kat dalam Alamanda.... lapar giler-giler... lalu menghadapla KFC....sebelum tu aku ni asyik jadi bahan perhati orang je... apa taknya aku berani mati pakai jean merah fit tu..... mesti la orang heran giler-giler.... haaahhh malunya.....

La Queen BB
Sempat singgah umah Indra yang baru... dan berehat seketika sambil menonton vcd Sin Chan heheheh... bersiap bagai nak rak then kami bertiga bertolak ke club jam 12.00 tgh malam... Sampai sana huhuhu ramai giler... aku pun dah heran ngan deco dia dah berubah... maklum dah sebulan tak menjejakkan kaki kat sana... jadi baik la kononnya... ntah cam na lak kami bertiga malam tuh berpecah lak... Indra wit his scandalous dia... man ngan geng shah dia... aku yang terpinga menunggu seseorang tp ditemani oleh wan.... malam tadi huhuhu my lubly tak dapat datang sebab masalah kengkawan dia dan transpot... takpala aku malas nak marah2 so aku bersronok ngan wan je.... menari tak hingat dunia.... mujur jugak ada member lain ada likes Orman, Ezad, Scandalous aku, Shah dan beberapa orang aku terjumpa malam tuh.... then pastu balik kami sempat singgah Nasi Kandar Pelita... semua member di LQ ada kat sana... minum dan makan sambil borak-borak... seronok gak mata pun masih dapat bertahan g.... sekali tuh ketawa dengar borakkan dari adik Indra dan kawannya....hahhah...

Tiada ulasan: