Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

22 Jun 2008

Aku tension giler ngan study aku skank ni....

Apa yang tak tension... aku heran ngan markah trigonometri dan kalkulus aku yg gagal... wah tension sudah aku ni... menanggung hal ni.... aku tau la aku lembap giler dalam bab kira mengira ni.. at least aku dah usaha da.... yg pelik nye nampak kosong terus.... padahal assignment A apa.... then bukan subjek tue aje... subjek Kimia pun sama.... kite dah wat pembetulan kali kedua pun tak dapat tolong g... wah aku jadi tension....

Untuk membantu memperbaiki PNG/PNGK, Fakulti mengesyorkan langkah-langkah berikut:

(a) Mendaftar dan menduduki peperiksaan ulangan pada semester berikutnya tertakluk

kepada had tempoh setahun akademik, bagi kursus-kursus yang anda mendapat gred C - (C minus) atau ke bawah;

(b) Mendaftar semula kursus yang telah diikuti pada semester akan datang, sekiranya anda
masih mendapat gred C - (C minus) atau ke bawah, selepas peperiksaan ulangan;

(c) Mengurangkan beban pembelajaran dengan hanya mendaftar satu (1) kursus pada
semester pendek dan dua (2) kursus pada semester panjang;

(d) Memberi komitmen untuk menyempurnakan tugasan dan ujian dengan baik.

(e) Menggunakan kemudahan bahan bacaan/rujukan bercetak/elektronik di Perpustakaan
OUM dan di Perpustakaan IPTA;

(f) Mengadakan kumpulan belajar (study group);

(g) Menghubungi tutor/pensyarah/kaunselor untuk mendapatkan khidmat bimbingan dan kaunseling akademik yang sewajarnya. (anda boleh hubungi Prof.Madya Dr. Zainal Abidin Ahmad melalui email: zainalabidin@oum.edu.my).


Then bila aku nak citekan apa yang aku rasakan.... tetiba lak adik aku Chazey kata jangan berhubung lagi pasni... sentap aku dengarnye.... sebab dia ada lover dia takmo kawan ngan aku g... then yang pastinya lover dia tuh kawan aku gak then dah ada lover ngan kawan aku sorang g... sapa tak sentap... last-last wat keputusan je .... aku malas nak dikatakan terhengeh - hengeh so putuskan hubungan aku sebagai adik... im sorie.... sebab aku berlaku jujur pun dorang tak ambil kisah pun... yg pasti aku dah warning lover dia tuh.... kawan rupanya tak jujur ngan kite... damn i hate it...... pegi mampos la ko....

Dahla masalah study tetiba lak masalah gini laks...



Tiada ulasan: