Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

27 September 2007

Sibuk ngan keja , study dan peribadi...

Dah beberapa hari ni, aku bz ngan keje, studie n peribadi sampai aku nak meluangkan masa nak wat blog pun takda...jadi skank ni aku curi masa nak wat memandangkan tak baik gak aku meninggalkan cerita yang panas suam-suam kuku ni...

Keja
Dari ISnin hingga kini...keje aku banyak sehinggakan membuatkan aku sedikit tension . bukan kerana murid ku yang nakal tapi sebab ada cikgu yang jenis mulut tak berinsurans... yang patut aku kejakan dia.... dah la tua sepatutnya insaf ... kerna mulut jadi binasa... sebab tu banyak bala berlaku ke atas dia... tapi dia tak sedar pun....wahai Biah insafla dikau....bulan pose pun nak wat hal....


Study
Assignment aku belum siap... skank bz cari bahan....Dan terkini aku bz akan bz ngan amali Kimia di UniKL - MICET kat Alor Gajah... Harap kali ni result lebih baik daripada result lepas... Chaiyuk!!!!!!

Peribadi
Aku sibuk deco rumah minggu ni.... sibuk beli langsir... dan mengecat dinding ruang tamu... rumah aku dah nampak mcam dalam Casa Impian lak...setiap petang aku cat dan hias setiap ruang dalam umah aku....tak lama g jadi Eric la aku ni.... memandangkan parent n member nak dtg raya ni so kena cantikkan rumah aku ni

Tiada ulasan: