Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

10 September 2007

ADIT dah kena tag....haaaaaaaaaaaaa... thanks Mr Green

Apa itu tag? kalau ikut kamus ia seperti main kejar-kejar. Adakah ia bersifat sedemikian? hahaha seriusnya aku. buat pengetahuan semua. aku telah di tag oleh miss Belladonna. Terima kasih miss Belladona sebab tag aku dan pergi melawat blog aku. Mari kita membaca apakah syarat-syarat permainan tag ini:

SYARAT-SYARAT PERMAINAN TAG:
1. Setiap blogger haruslah menyiarkan peraturan-peraturan ini terlebih dahulu.
2. Setiap blogger harus memulakan dengan menyatakan 8 fakta mahupun minat diri mereka sendiri secara rawak.
3. Para blogger yang terkena tag perlu menulis pada blog mereka sendiri tentang 8 perkara tersebut dan menyiarkan semula peraturan-peraturan permainan ini. Di akhir penulisan, anda haruslah memilih 8 orang untuk dikenakan tag dan senaraikan nama mereka.
4. Jangan lupa untuk meninggalkan komen yang menyatakan kepada mereka bahawa mereka telah di tag dan harus membaca blog anda. selamat mencuba.

Tanpa membuang masa, berikut aku senaraikan 8 fakta serta minat mahupun yang sewaktu dengannya mengenai diriku Adit Iezwan

Perlakuan/fakta rawak yang pertama:

Perkara pertama yang terlintas dalam hati aku ialah aku nak pakai apa esok hari kalu berkerja... puas macthing baju kat bilik yang mana sesuai... Cita-cita nak jadi designer tapi beralih pula ke arah pendidikan... anyway i likes all this job to me.... aku boleh berbakti pada anak bangsa saya sendiri dalam membentuk sebuah genarasi yang cemerlang.... Yang penting bila bekerja mesti tip top selaras dengan gaya aku yang tip top jugak .... ahaks.....i love fashions


Perlakuan/ fakta rawak yang kedua:

I love music.... al kinds of music.... asal aku kemana saja, I POD aku mesti ada, takpun lagu dalam handset aku memang sudah sedia ada.... so walau dimana saja aku berada hidup aku tak pernah kesunyian malah ceria sepanjang masa. Skank aku sibuk mendengar album Anuar Zain... album yang baru aku beli semalam.... tgh menghayati lagunya ni...


Perlakuan/ fakta rawak yang ketiga:

Saya sukakan laut dan pantai.... memang tempat feveret aku kalu ada masa. Then kalu ada masalah ia merupakan tempat untuk menenangkan diri. Kalu kat sini... ada masa aku lepak kat Telok Kemang.... walaupun ramai sometimes aku suka tengok gelagat manusia...


Perlakuan/ fakta rawak yang keempat:

Aku ni gila-gila...paling gila menyanyi... dulu cita-cita nak jadi macam Allahyarham Sudirman dan skank nak jadi macam Anuar Zain.... sampai range sore pun stail dia gak.... now saya kira dah jadi penyanyi untuk band di Port Dickson.... show pertama akan dibuat di Putra Jaya masa majlis makan malam PM. Member ada kata ,"Napa tak masuk AF ke, OIM or MI,"..... aku kata takyah la juz suka-suka....


Perlakuan/ fakta rawak yang kelima:

Travelling..... kemana saja destinasi yang ingin ditujui... wah seronok tau.... dengan beg galas aku akan travelling ke tempat orang.... jadi sudah jadi kebiasaan gamble sorang-sorang... naik bas turun bas memang salah satu cara aku jalan-jalan makan angin... huhuhuhu... bes...

Perlakuan/ fakta rawak yang keenam:

Dance..... ada 2 kategori... moden n tradisional.... but memandangkan diriku ni klasik kit.... aku more to tradisional... i love cultural in malaysia... everything u can find here.... skank aku dah menguasai tarian asli, inang, canggung, ngajat, sumazau, joget, endang dan yang paling aku suka ialah zapin.... i love zapin so much..dan aku skank tgh mengajar budak-budak tarian aku...

Perlakuan/ fakta rawak yang ketujuh:

Masakan ibu.... i love her cooking... anything.... kalu balik kampung pasti aku dah lupa rutin diet aku.... sebab badan aku cepat naik kalu aku balik... tapi aku puas makan semua... pastu aku turunkan balik.... kenalah maintain...

Perlakuan/ fakta rawak yang kelapan:

Photography..... i luv it.... gambar sendiri atau situasi or apa-apa je.... merupakan hobi baru ... dah banyak sgt amik pic sendiri....hahahaha... takda keja la tuh.... keja mengeeedit jak bah....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

camat berpuasa bang isz..
jgn x posa indah k..
hehehe...