Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

08 September 2007

Hari yang menenangkan bila kembali ke sekolah...

Hari Khamis 6 hari bulan aku kembali ke sekolah setelah dekat 3 minggu ku tinggalkan.... banyak benda yang berubah bila aku menjejakkan kakiku semula di sana.... Dengan imej baru yang aku bawa, aku banyak membuka mata warga sekolah aku disana.... malah mereka turut hairan perubahan imej aku yang seterusnya. Tambahan miak tahun 3 aku bertambah heran melihat penampilan aku... dekat 20 minit aku di dalam kelas mereka terdiam malah aku pun berasa heran.... Malah beberapa guru melihat perubahan diriku yang ketara. Bukan apa kan aku dah kata setiap cuti semester aku akan muncul dengan imej baru... so benda ni biasa bagi aku ... bila aku fikirkan balik pagi tu... memang melucukan....hahahahahaha...........

Tiada ulasan: