Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

20 September 2007

Pembinaan Sudah Bermula....

Dah seminggu aku berpose menghadapi pelbagai dugaan dan godaan...ahaks... yeke.... dah seminggu gak dah 7 resepi masakan aku buat... pasni tak tahu nak masak apa g... kena fikir dan dapatkan idea dari kakak-kakak kat sekolah la jawabnya... cadang nak wat nasi ayam... tapi masalah periuk kukus lak takda.... pastu teringin lak nak wat Laksa Sarawak dan Umai Ikan Bawal Putih...nafsu makan lah ....kata nak diet .... hahaha...macam-macamla...Budak nakal aku....

Hari ni...aku masih menumpang kasih di kelas tahun 3 aku... aku , mak tiri dan anak-anak aku yang seramai 25 orang tuh....dah 3 hari aku dok situ memandangkan bilik guru sementara takda karen... so daripada aku jadi ayam panggang kat dalam better aku dok kat kelas aku... sempat lah gak aku melihat kerja-kerja pembinaan yang sudah bermula.... macam manager laks aku ni meronda-ronda keliling sekolah... takpa sekurang-kurangnya adalah gak tugas GPK kat sekolah ni... macam Big Momma madah tek...Gila Kuasa...hahahahhahhah......... huhu kawal perasaan bolan pose tuk...Umah Hantu yang aku cakapkan dulu.... dah jadi office laks....hahahahhaha........Pejabat lama yang sedang dirobohkan...Library baru.....Kantin lama nak ditukarkan kantin baruTandas baru.....View satu g office lama dirobohkan....


Al-fatihah kepada adik Nurin Jazlin Jazimin.....mangsa pembunuhan kanak-kanak yang kejam...shit that man who kill this children...Ku doakan Allah SWT memberikan balasan kepadanya...

Tiada ulasan: