Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

15 September 2007

Saat aku rajin ke dapur....


Dah 3 hari aku berpose.... dah tiga hari juga aku masak untuk berbuka... Dulu aku memang rajin masak tp memandangkan aku ni asyik nak jaga badan je... jadi aku hentikan memasak. Sekarang bulan pose aku mula memasak kembali ... yelah mengisi masa aku nak menunggu waktu berbuka.. better aku masak... Aku dah stat beli barang dapur... bagi memastikan semua barang dapur aku cukup... tak perlu aku mencari...



Skank ni macam-macam harga barangan naik.... aku sempat gak meninjau bazar ramadhan kat depan umah aku... mak oiii... harga mencekik darah betul... kuih tak seberapa tapi harga mahal giler.... tu pasal aku tak mau beli barang makan kat depan umah aku tu... better wat sendiri... skank aku dan ja tgh sibuk cari periuk....periuk kukus...yelah aku ni yang teringin nak masak kuih dan ikan kukus.... dan kalu ada duit lebih boleh aku beli oven.... huhuhuh ntah napa aku semangat nak memasak ni....

1 ulasan:

Mr Green berkata...

hi cikgu iezwan... c sangka mek yang cikgu jua rajin ke dapur. hehe. selamat berpuasa cikgu