Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

08 Julai 2007

Perkara yang berlaku dalam minggu sebelum ni...

Dah lama aku tak update blog ni... sibuk je memanjang, tambahan keje yang semakin menimbun...dah malamnya terpaksa kena tido cz penat banget. Seminggu yang lepas banyak perkara yang berlaku. Kad kredit aku dah sampai so aku dapat gunakan beli barang kat dalam bilik. Tambahan spent untuk beli tiket gak...dalam pada tu tiap-tiap bulan aku masukkan Rm150 lah dalam akaun kad kredit aku. Kopak gak bila aku pikirkan kredit ni....dah belanja banyak gak...heheheh....nafsu betul....selamat baki ada rm 1200 lebih...simpan untuk sesak. Anyway dalam bz ngan keje, sempat gak aku mengecat bilik aku....amik tema retro....tema feveret ku...heheheh... Berbaloi gak la aku cat, akhirnya jadi mcm ni..... exclusive punye bilik... Then dalam pada tu sempat g Kay L uruskan borang pinjaman pelajaran kat OUM...sesat plak kat tgh bandar Kay L then nyaris accident bila nak dekat sampai. Syukur alhamdulillah aku masih selamat then pagi tadi pun cam tu gak masa balik kelas...ada org tu nak undur tak tgk keta belakang...sikit lagi nak kena... huhuhuhu mcm malang je nasib aku. tapi mujurla takda apa-apa.... Dalam minggu ni pun aku dah tukar image aku....gatal nak rambut lurus kan...hehehe.....dkt RmXXX gak buat rambut ni...dah lama tak streten rambut... ramai gak member yang terkejut ngan perubahan aku yang mendadak...yang ptg keje kita mesti tip top...takda orang nak marah... Dalam pada tu , aku sibuk beli perabot untuk bilik aku, skank blik aku dah lengkap....semuanya ada...hehehehe

Tiada ulasan: