Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

19 Julai 2007

Bes bangat ari ni deh...nonton film Love Is Cinta


Padahal cite ni banyak scene sedih... then tiba2 ada angel plak.... masuk tubuh Doni....ada gak lawaknya... isu kekeluargaan... sahabat.... mengenal erti sayang dan cinta... antara key word yang bleh aku nyatakan disini... Anyway bagus banget cite ni.... Punyai maksud yang mendalam.... LAFAZKAN CINTA SEBELUM TERLEWAT... banyak mengajar ttg percintaan... Dari jam 1130 pagi hingga 1.50 ptg tadi aku nonton filem ni.... tahan jelah dari sebak...sebab cite ni banyak sangat scene sedih.... control jiwalah katakan

Lepas tu, terus aku g lihat promotion filem ni di bawah Terminal One.... Huhu manusia punyalah ramai... sampai berhimpit-himpit . Puas gak aku menyelit di celahan mereka. Apa yang bes aku dapat salam ngan Acha, Irwansyah n Raffi Ahm
ad masa autograf kat poster giant mereka.... Sempat gak aku berbual ngan Acha .... cantik banget.... aku terkedu je melihat dia berdiri dihadapan mataku... so cute....especially tang mata n senyuman dia.... tak sangka aku leh jumpa ngan dorang secara dekat hari ni... tak penah tmimpi aku nak dekati artis.... sebanarnya bukan feel aku nak tgk benda cam ni. Ntah napa lak tergerak aku nak melihat mereka secara dekat... waaaa besnya...Jom g nonton .......
Thanks Acha cz ur autograf n your smiling....huhuhu.....
Acha Septriasa, Raffi Ahmad n Irwansyah
Autograf mereka...kat poster
Waaaaa....ramainya umat manusia...

Tiada ulasan: