Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

29 Julai 2007

Kekalahan yang menyeronokan dan Kenangan Manis di Tiara Beach Resort, PD

Waaaa seron0knya bila dapat tahu tarian pra sekolah kami kalah.... sebab motif utama nak g Langkawi Jumaat depan... cuma aku siapkan budak pakai baju cantik2 dan makeup lawa2 je... aku pun tak target nak menang tahun ni... juz suka2 je... Tahniah kepada pelajar aku yang ikut Dikir Barat Bahasa Arab, johan di peringkat daerah di SK Linggi.
Lepas abis Karnival Pra aku bergegas ke Tiara Beach Resort hotel 4 star... lihat budak Tahun 6 aku yang ada Bengkel UPSR kat sana.... AKu kena g sebab aku Guru Kanan so wajibla aku memantau budak-budak aku.... Tambahan cikgu akan bermalam dengan 3 orang budak sepanjang bengkel di adakan. Pelbagai aktiviti yang menyeronokkan selain bengkel.... petang aku dan budak2 beriadah puas2 kat Wet Waterworld kat situ.... seronok bukan main... tambahan ada Famili Day kat sana.... bertambah meriahlah umat manusia kat situ...

Tiada ulasan: