Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

16 Julai 2007

Kenangan Kursus Perasa di Hotel Sri Malaysia di Pantai Bagan Lalang....

Tamat sudah kursus yang memakan masa dekat 3 hari memandangkan banyak aktiviti selain asyik makan hingga terlupa bahawa berat badan aku bertambah.... ntah napala aku semakin gemuk... adakah kerana gen atau tabiat.... anyway aku terpaksa bekerja keras... Oklah berbalik aktiviti minggu lepas...Program PERASA ini membentuk jati diri kita tentang CUT APPLE A .... di sebaliknya kata-kata itu ada maknanya. Seronok dan memenatkan.... banyak benda yang dipelajari di samping mengeratkan silaturrahim dengan cegu SK Chuah... Tambahan kami masing2 ada teman rahsia dan kena berutus surat sepanjang masa berkursus. Selain itu, aktiviti seperti muhasabah diri banyak dilakukan...walaupun kadang kala aku kantoi tak g surau... aku sakit perutla....akibat makan banyak ... yelah selalu makan sekali je...sampai sana kena makan 3 kali sehari.... huh payah.... tula pasal berat badan bertambah giler... tensionnya.... sampai skank masih penin camna nak kuruskan badan ni walaupun jogging dan senaman dah buat...

Tiada ulasan: