Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

12 Julai 2007

Da Bes Film.....Fuyoooo...Transformers...


28 Jun yang lalu ia ditayangkan berduyun-duyun manusia mengikuti perkembangan berteknologi canggih ni. So baru hari ni aku dapat g tengok memandangkan aku pergi selalu tiket abis... anyway ramai gak yang g tengok... especially budak-budak... bagi mereka ia permulaan mereka melihat ... kalu bagi sebaya ngan aku ia sebagai kemuncak cite transformers yang sebelum ni walaupun dalam versi kartun... kartun feveret aku masa kecil dulu... tak sangka dah umo 26 tahun masih minat kartun macam tu.... Apa-apa pun aku dapat bagi 5 star untuk filem memandangkan teknik CGI nya yg memang superb. Dan robot nya tak nampak kaku sangat nampak real .... Tambahan heroinnya memang aku minat cz dia pernah belakon dalam Mean Girl dolok.... then heronya pun not bad... pasni kena cari DVD wat collection.... tambahan lagunya dari Linkin Park juga not bad....

Tiada ulasan: