Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

31 Julai 2007

Mana yang harus ku pilih....Percutian Langkawi atau Berkursus di Melaka

Hari ni sebaik je merdeka exam paper hari ni dah pulak datang masalah lain... percutian aku ngan cegu-cegu sekolah aku diganggu oleh satu faks yang mengatakan aku kena pergi ke kursus penyelarasan Ko-kurikulum kat D Viila Hotel Melaka. Wah tension betul baru nak fikir seronok pergi dah plak datang kursus macam ni. Takkan nak batalkan seperti percutian ke Kelong Acheh yang hari tu.... kan ke bangang lagi.... Jadi aku pun telah membuat keputusan muktamad yang aku memilih untuk pergi Langkawi gak... walau apa-apa terjadi... tiket dan hotel dah bayar cuma pergi je... Dalam mengatasi hal ni aku dah pun hubungi Encik Abdul Hamid JPNS pasal masalah ni... setelah berunding dengannya hal ni boleh di selesaikan dengan mudah... aku kena wat surat tunjuk sebab mengapa tidak dapat hadir pada 2 hingga 4 haribulan Ogos ni... so malam ni aku akan buat surat tunjuk sebab kepada 2 iaitu JPNS dan PPD Port Dickson. My Boss pun sokong aku nak g...nanti dia wat surat sokongan kepada aku...yeaaaaaaaaaa....lega rasanya.....

Tiada ulasan: