Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

21 September 2008

Penatnya....



Balik semalam aku keletihan yang amat... bdanku dah start panas.... dalam pada masa tu aku selesema... then aku tpaksa amik panadol active fast aku dalam beg sandang aku.... setelah berehat dan tido dalam beberapa jam baru aku segar semula namun tak bleh aku nak wat keja memasak aku seperti biasa di bulan Ramadahan... anyway selamat ada Reza diala jadi chef kat dapur aku hari ni... sebelum tu sempat gak aku g tempah suar skinny aku kat kedai yang selalu aku beli belah di Seremban ni. yelah dah selalu sangat beli aku mendapat potongan harga yang istimewa berbanding pelanggan len.... Kira pelanggan istimewa la... hehehe... Reza sempat beli 2 3 pasang baju bersama kasut untuk adik dia di Sarawak nanti...Aku kena bawa kasut tu balik Sarawak nanti... serahkan pada Reza masa balik kampung nanti.... huhuhu....

Tiada ulasan: