Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

08 September 2008

Marathon Pengajaran dan Pembelajaran Science Year 5 Aku...


Memandangkan minggu ni merupakan minggu UPSR seluruh Malaysia. Aku dapat menumpukan bebudak aku di Tahun 5 untuk mengadakan maraton Science aku memandangkan aku kena menghabiskan topikal yang masih belum disentuh... Tambahan sebagai persediaan ujian bulanan pada 24 Sept ni dan seminggu lepas raya pula merupakan peperiksaan akhir tahun. So kena cepat abiskan topik yang tertinggal... macam2 program aku nak wat sementara Tahun 6 menumpukan perhatian mereka pada UPSR meka... Alhamdulillah aku tak mengajar tahun 6 tahun ni... tp tahun depan macam aku je yang kena ajar... huhuhu tensionnya...

Dalam 3 hari ni aku kena siapkan topik ni

Unit 8 State of Matter
Unit 9 Acid and Alkali
Unit 10 Constellations
Unit 11 The Earth, the Moon and the Sun
Unit 12 Strentgh and Stability

Tiada ulasan: