Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

13 September 2008

Koleksi Shopping Terbaru aku di Pavilion



Petang tadi aku menghabiskan masa di sekitar kota metropolitan Kuala Lumpur... Keluar ngan Chaz tp masing-masing bawa diri masing-masing. So decide nak tgk new collection my feveret brand Zara, Philosophy, Topman, Ck dan Armani Xchange. Separuh hari menghabiskan masa dengan serve n beli wat i want.... yelah dah beberapa bulan aku tak shopping. Huhuhuhu... then petang tu juga aku, indra dan member ofismate dia ( ber5) g berbuka di Chili Restoren KLCC... huhu punyela ramai orang sampai berbaris kat luar.Selamatla aku bersabar gak... sabar tu separuh dari iman hehehehe...

Lama tak jumpa indra...banyak cite dia uiii... selamatla member dia open minded ... kalu tak malu gak yelah spesies len kan heheheh.... sorila aku tak sempat nak amik pic kami berlima memandangkan aku dok sibuk menghayati hidangan yang lazat betul pada masa tu. Sampai perut aku penuh plak masa tu... next week aku dan man plak g Kl . Teman dia g shopping...



Tiada ulasan: