Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

01 September 2008

Malam Clubbing je Menjelang Kemerdekaan ni...Notty sangat

30 Ogos 2008
Aku menggigihkan diri ke Wangsa Maju nak ambik ubat aku dan balik umah Indra... wah lama tak jumpa dia... then decide g clubbing sekali dengan dia... malam tu aku dan Indra je... yang pergi.. wan tak jadi pergi... borinks gak walaupun lagu malam tu semua bes... bukan apa aku sorang je takda teman... Indra pula dengan kapel dia... aku sorang... tp malam tu dapat jumpa kengkawan aku seangkatan hahahaha....then jumpa seseorang yang dulunye bermakna bagi diriku.... dan balik tu aku balik ke Desa Tasik Cheras... umah Max... thanks Max bagi aku tido sekejap kat sana...




31 Ogos 2008
Selamat menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia ke 51... Plan takda sebenarnya tp wan dah ajak pergi... so ikut jela... aku pula bawa my lil bro aku teman aku sekali... tp malam ni memang puas menari sebab semalam tu mcm kekok kit pasal dah lama tak turun club... lagu paling bes masa aku menari ialah Makhluk Tuhan Paling Seksi....hehehhe...seksi ke... Pas abis lepak kat Pelita Nasi Kandar pekena nasi goreng kampung dan milo ais.... lapar sangat... sebab siang tu tak sempat nak makan... balik terus ke rumah pada jam 5.30 pagi....

Tiada ulasan: