Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

20 September 2008

Coretan Sepanjang Hari Sabtu...

Hari ni Rezaman datang umah aku dari Johor tp tak sempat g umah sebab kami kena bergegas turun Kay Ell memandangkan banyak program dia nak wat .... sebelum singgah jap kat nilai amik Lil Bro Aku Chazey kat kolej dia....Lambat bebenorla bas Reza... terhengeh-hengeh dekat 30 minit aku menunggu bas tu sampai dari Johor... punyala lama...sebaik je Reza sampai terus aku bergegas ke Nilai dan kemudian ke Balakong nak amik kuih raya yang dipesan oleh abngnya... terpaksa aku park jauh kit dari umah abangnye memandangkan keadaanku yang tak mengizinkan mereka melihat aku...



Then pas tu aku terus ke Pavilion Bukit Bintang tempat syurga membeli belah... tapi kali ni bukan aku yang membeli belah... tetapi kawan-kawan aku ni... Chaz and Reza ni... aku juz teman je... Last-last masing berpecah sesama aku dan Ryan wat hala tuju sendiri, Chaz dan Reza bz mencari barang yang dibeli belahnya ... Kami berkumpul semula pada jam 6 di Food Court di Pavilion ... kalu lambat tak dapat seat plak untuk berbuka... yelah bila dah nak buka ramai manusia berebut tempat duduk masing-masing... siapa cepat dia dapat... istilah yang sering aku gunakan untuk park keta aku kat umah...ahaks.....



Pas berbuka we all meet Indra and his friend Ariel.... di butik Ralph Lauren... tebalnye makeup dia... yelah artisla katakan... tp belum popular g... budak mentah g... cuma nak tegur kit kalu nak make up biarla kena pada warna kulit kita ... tu pesanan aku yang pakar dalam make up ni heheheh... then malam tu we all kuar ngan member sorang
g Wan... sempat g tgk live band... di bulan pose ni.... eeee tak baik......

Tiada ulasan: