Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

26 September 2008

Majlis Tadarus Al-Quran

Hari ni hari terakhir persekolahan sebelum menyambut Hari Raya Aidilfitri lebih kurang 4 hari lagi.... Seperti biasa tugas aku sebagai dokumentasi yang sentiasa berkepit ngan kamera... Secara tak langsung aku ni kiranya reporter gak la...hahahhaha...ALhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar walaupun tadi kepala aku ni penin-penin kit.... sampai aku tertido la kat sofa di library tadi. Kemudian aku terjaga kembali apabila kedengaran bebudak sekolah aku bising menyanyikan lagu Hari Raya sehingga la lagu Balik Kampung dinyanyikan dengan meriah. Wah semangat lak aku mendengarnya last-last aku g lihat rupanya dah sampai slot penyampaian duit raya kepada murid-murid yang mengikuti tadarus dan murid-murid lain lak mendapat pulut kuning . Selepas tu, semua guru wat ucapan selamat hari raya laks... kepada semua guru dan murid-murid... Seronok gak dah macam lawak bodoh je... tambah g kenakalan aku ni.... mmmm GB aku tak bagi duit raya pon....huhuhu...


Oklah... esok aku balik ke Kuching... menyambut Hari Raya Aidilfitri di kampung halaman aku... Sorila kepada pembaca blog ku yang setia sekiranya lambat mengeluarkan artikel baru selepas ni.... aku tak nak cam iklan Petronas tu... tinggal ibunya sorang2 ...hehehehehe.. nak online sanggup bermalam di hotel walaupun kampungnya dekat je....

Tiada ulasan: