Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

26 Ogos 2007

Si Lebai Malang.... Putera Serapi bertemu Puteri Santubong.

Sebenarnya perkara memang aku kena ingat sampai bila-bila dengan Indra my friend...Kami dua plan nak ke KLCC petang Sabtu tu. Dengan kata lain, nak guna kemudahan awam la katakan... mcm menyahut seruan kerajaan.... mmm lain plak jadinya bila masalah datang menimpa-nimpa kepada kami. Objektif utama nak cari cermin mata EMpirio Armani....kat butik di KLCC.... sementara Indra mencari mana yang berkenaan , aku plak bertemu dengan awek yang nak berkenalan dengan aku. Namanya Winie... mulanya aku ingan Sharifah Amani sebab mukanya sebiji dengan muka artis popular tu... Kami mula berkenalan, makan dan minum, bergambar , bertukar-tukar no. phone dan kami berdua dapat jumpa lagi next time. Tambahan , aku pun dah mula menyukainya... she not bad. So aku pun mula mendekati dirinya. Aku mula berubah agaknya kot....huhuhuhu...

Sambung pasal aku dan indra .... kamu terlepas tren gara2 nunggu design yang datang lambat...tren kami jam 11 malam so terlepas cam tu je.... lepakla kat mCD diKL Sentral.... lama gak nak fikir cara nak balik...akhirnya kena gak tggu tren paling awal di KL Sentral.... Sementara menunggu pulang kami lepak di La Queen ... borinks gak nak tggu 5 jam di situ.... better g sana... takla bosan sangat... habis tu kami dua berjalan kaki ke KL Sentral dari StarHill.... penat nak mampus berjalan....huhuhuhu....jauh gak..... jam 554 pagi naik tren terus ke Nilai....penat wooo pastu terus sampai di rumah tido dalam 2 jam bertolak pulak ke Tanjung Bidara Melaka untuk kursus jurulatih tarian.

Good Luck to Nafeez ... ari tu tgh beli baju kat Topman ...terserempak ngan dia di kedai tu....rupanya dia keje situ...then tgh tggu result Hero Remaja... dan dia dah mula acting kat TV3 cite "peliknya cinta" akan datang... bukan skank...k...

Tiada ulasan: