Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

11 Ogos 2007

Semangat Kemerdekaan Ke 50... Saya bangga menjadi Anak Malaysia...

Menjelang kemerdekaan ni banyak aktiviti yang dianjurkan di sekolah...tambahan ia menjadi salah satu aktiviti tahunan yang sememangnya ditunggu-tunggu oleh budak-budak sekolah aku. Lihat saja dalam pic betapa meriahnya kelas aku hasil kerja budak aku dan inisiatif aku dalam hias kelas sempena Bulan Patriotik ni. Aku pun kena latih budak nyanyi koir patriotik dan kena berlatih betul-betul coz kumpulan yang menang akan menyanyi lagu patriotik di Bulan Kemerdekaan hasil gabungan 4 buah sekolah di kawasan sekolah aku. Then bendera gergasi pun dah dinaikkan hasil kerjasama cikgu-cikgi di sekolah. Baru nampak pemuafakatan di antara guru-guru walaupun sebelum ni masing-masing ada masalah sendiri.

Tiada ulasan: