Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

06 Ogos 2007

Great Summer Time in Langkawi...

4 frenz 4ever...Cenang Beach

Nampaknya percutian musim panas kali ni memang menyeronokkan tambahan bersama dengan rakan-rakan sekerja yang lain... Perjalanan mengambil masa 8 jam dari Seremban ke Jeti Kuala Perlis memang memenatkan tetapi tidak mematahkan semangat aku untuk menikmati percutian ini tanpa memikirkan masalah dalam kerja aku... aku berjaya lupakan segala masalah yang ada... Berjalan dengan rakan sekerja memang menyeronokkan tetapi kalu dengan rakan-rakan rapat dan buat aktiviti sendiri lagi seronok... taklah terikat sangat... tambahan aktiviti sendiri lagi menyeronokkan , taklah rushing sangat... so aku , Zam n Ja ngan member kat Langkawi, Man buat aktiviti yang lebih menyeronokkan daripada trip rombongan itu. Thanks to Man kerna rajin bawa kami jalan-jalan kat sekitar Langkawi.... then aku sempat gak g clubbing kat Sheraton Resort pada malam minggu tu , balik jam 4 pagi....member semua dah tido...huhuhu. Oklah dalam pada tue mehla nanga pic tuk....mek mauk share semua blogger kat sitok...heee.
Time nak balik dah....pasya g Padang Besar....last memories in Kuah Jetty


Nite Clubbing at Sheraton Resort...


Ika n Me.... atas Feri nak g Langkawi ISland...


Dulu orang utan dan gajah kini ular sawa plak...hehehe


Wit my cute student...Haziq..... 710 m aras laut...G Mat Cincang


Pic atas gunung Mat Cincang...fuyooo tingginya...

Tiada ulasan: