Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

22 Ogos 2007

Aku Boleh Tersenyum Puas.... hari ni nape....

3 perkara yang membuatkan aku tersenyum puas pada hari ni...

1} Pagi tadi , aku amik exam PTK ntah camna aku boleh tersalah sekolah. Ingat SMT PD di PD rupanya SM Teknik PD di Lukut... Confius ngan nama singkatan sekolah. Maka aku pun terlewat 15 minit amik test. Dalam jam 1115 baru aku sampai ke dewan peperiksaan. Aku dengan muka tebal dan tak perasan ramai geng aku lihat aku datang lewat. Aku wat muka selamba je masuk. Then terus aku jawab soalan...yang aku heran sepanjang aku jawab ujian aku boleh tersenyum bukan apa , teringat pasal kelewatan dan soalan yang aku jawab berkenaan jawatan aku GPK Kokurikulum so agak senang bagi aku. Sebab banyak soalan berkaitan dengan tugas aku. Hehehehe... dalam aku tersenyum tak sedar la Meor rupanya dok belakang aku dan Sharil , Fifi n Nuar depan aku. Abe lak dari tadi jeling dari jauh.... nape si Iezwan ni...

2} CD tarian aku dah siap... aku kena cari g banyak koleksi lagu untuk tarian. Sempat aku burn lagi masa nak nunggu my dad datang... Aku pun dah plan bahawa tahun depan wat lebih baik... maka cadangan aku nak wat latihan di City Park di pentas sana... motifnya nak biasakan anak murid aku dengan org ramai yang tidak dikenali.

3} My dad datang ... at least lepas rindu aku ngan famili. Walaupun kadang kala aku memang tak rapat dengan my dad tapi sedikit sebanyak aku terasa gak jika dia tiada... so kami menghabiskan masa di restoren dan book store... dia kata nak cari buku mengenai umrah... so aku tolong dia carikan... dia ikut umrah pakej ekskutif dengan Dato' Tufail Mahmud.... kawan baiknya... huhuhu.... sometimes aku marah gak ngan kawannya, sometimes ok lah jugak.... huhuhu . Hari ni aku macam puas je walaupun hari aku dah sengkek ngan duit tapi takpa esok dah gaji....yeaaaa............
My Ikon Hero...heheheh

Tiada ulasan: