Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

25 Ogos 2007

Penat tapi bes giler di La Queen, Bukit Bintang


Semalam memang borinks tahap gabban betul dok kat umah... sebenarnya member dah rancang nak g pagi tu lepak kat Kay Ell tapi aku keberatan nak g memandang mcm tak biasala....poyo la pulak. Last-last wat keputusan g sendiri tapi selamat ada Indra temankan aku ni... dia biasalah g sana.. So aku baru first time di KL... jadi baru nak bertapak kat sini... tak tahu sangat... Tapi malam tu memang gempak abisla...dekat 2 jam aku menari... sampai tak sedar kejap sangat kul 3... Lagu diputarkan malam tu mmg bes giler... sampai aku tak fikirla penat dan perut aku yang kosong time tu... Malam tu dapat gak aku jumpa Ween.... kiutla dia.... huhuhuu...sepanjang masa aku menari dengan Indra... sekali sekala tu ada x dia jeles la plak.... menari sorang jelah...huhuhuhu....... aku balik jam 3 pagi menyusur highway yang tenang je , sejuk, ringan and puas sepanjang malam di dunia gelap ini.... huhuhu bahasa.... Jam 5 baru sampai rumah terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzz then jam 8 pagi Ja plak kejutkan aku suruh antar kat komuter labu..... dah skanks tgh baring-baring....

Tiada ulasan: