Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

02 Mei 2007

Spiderman 3 change to Seed......



Semalam jam 700pm aku sampe di KL Sentral g umah Ash di Setiawangsa... Anyway saja aku jalan Kay Ell cz dah lama aku sik g sinun... Lepak umah Ash then... plan nak g nonton wayang di KLCC nonton Spiderman 3 ... bayangkan terkezut gak aku lihat punyelah rame manusia di ruang legar kaunter beli tiket... rasa tak sanggup je nak beratur (memang saya tak suka beratur pun). Aku tinggalkan jap then g makan nasi ayam kat tingkat bawah di KLCC dgn Ash... Then aku g lagi..kat atas... Ash punye pasal aku pun beratur gak.... last-last bila nak dekat kaunter tiket abis lak... so kami dua cadang nak g Berjaya Times Square... Tu pun umat manusia penuh di kaunter ... baris-baris last2 gak abis juga tiket.... so no Spiderman la jawabnya... Aku pun change plan nak cari sweater ala-ala korean style... puas cari dari KLCC, Berjaya Times Square, Sg Wang Plaza n Isetan... akhirnya beli jenama Seed...berharga 119.... mahal gak tp beli gak takut nanti tak jumpa lak di kemudian hari ....

Tiada ulasan: