Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

17 Mei 2007

Hikmah di sebalik No 3

Syukur Alhamdulillah ke hadrat Illahi atas limpah kurniaNya, rezeki kumpulan tari aku ni melimpah ruah... Baru masuk hari keempat... Kumpulan tarian aku akan dijemput untuk membuat persembahan sempena opening ceremony Tesco Xtra di Seremban 2... Wah , terkejut gak aku bila dengar jemputan tu... Ini yang membuatkan aku takkan berputus asa dengan apa yang dialami smasa Isnin lalu... Tambahan juga ada hamba Allah yang sudi memberikan sumbangan kepada budak tari aku atas usaha yang dibawa oleh mereka....Thanks to someone who care about my dance groups... May Allah Bless U.... dan dengar kata Naib YDP dalam perancangan nak bawa kami g buat persembahan di SElesa Beach Resort...Port Dickson...Huuuuu besnya.... nampaknya rezeki budak tari akula tuh .... kira miak aku dah terkenal kinek tuk....heheheh

Tiada ulasan: