Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

06 Mei 2007

Kaulah Segalanya ..... F


Lagu Kaulah Segalanya nyanyian Hazrul Nizam merupakan lagu utama dalam blog ni, anyway terdapat kisah disebalik lagu ini...kisah aku dan seseorang yang aku sayangi kini... Aku banyak memendam apa yang aku rasa... terhadap dirinya...Semalam maybe salah aku kot tak pasal-pasal aku cemburu dengan dia... walaubagaimanapun aku sedar siapa diri aku ni....

Anyway komen kit pasal bawa lagu ni masa konsert AF ke 8... agak menyakitkan dia menyanyikan lagu tu...padahal lagu ni lah paling banyak feel yang boleh kita ungkaikan... dan banyak main vokal... anyway aku pun tgh belajar nyanyi lagu ni... manalah tau boleh bawa ke pertandingan nanti..

1 ulasan:

Adit Iezwan berkata...

Sorie ada kesalahan ejaan....huhuhu apala cikgu BM ni....