Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

24 Mei 2007

Celcom Singing Competition....Chaiyuk

Sebenarnya aku tak mau masuk dalam pertandingan ni memandangkan keadaan sore ku yang masih serak akibat jeritan aku mengajar tarian...Ntah macam na niat aku terdetik nak masuk last minute.... malam ni g amik borang...kat Sendayan ... Sebab nape aku gatal nak amik risiko ngan sore aku dah serak-serak basah ni...Bcoz maybe rezeki aku ada jadi bolehlah dapat wang tunai...bolehla wat belanja balik sarawak... aku pun tension cz tgh sengkek bayar semua bil then tiket Air Asia yang makin mahal ni... so takda pilihan cuba je... tambahan semua member sokong aku ni amik competition ni... yelah last year juara belah kawasan aku... pa salah aku cuba kat area Sendayan... anjuran Celcom lak tuh... Pilihan lagu kali ni aku wat keputusan untuk ambil Pop Rock memandangkan sore pun sangat sesuai... So wish me luck dalam competition nanti...yang pasti dress aku esok di sebelah ni... Rock Beb!!! Dalam pada tu aku nak hitamkan area mata ku esok... saksikan esok hari.... aku pun akan pesan semua murid-murid aku yang tinggal area tu...supaya datang tengok cikgu mereka plak beraksi...Chaiyukkkk.......

Tiada ulasan: