Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

13 Mac 2007

Tempat feveretku hehehehe

Di antara tempat yang bisa membuatkan diriku rasa puas bila aku menghadapi tekanan dan masalah serta meninggalkan kesan yang selesa bila menghadapi masalah. Kadang kala aku lebih suka ke laut kerna tempat itula membuat kan aku tenang. Ombak yang berdesiran bisa membuatkan fikiran ku melayang memikirkan keindahan ciptaan Allah SWT. Atau berjalan di padang rumput yang terbentang luas....(Untuk Fid sorry aku guna gambar U....jelas sekali memang cantik sekali shoot yang diambil). Dan baring di celah-celah rumput....Wah bestnya kalu ada di Malaysia. Kalu ada dah tentu aku cari tempat cam tu. Then , aku suka sekali menikmati alam belantara.... dulu kat Sarawak selalu gak jalan-jalan atau trekking masa mengajar kat Ulu Baram dulu....menikmati air sungai yang memang sejuk giler dan mandi kat water fall.... Dan dua tempat je saya teringin nak g....Eiffel Tower kat France....kota romantik di dunia dan bandar cinta iaitu Venice...uuuuuu....



Tiada ulasan: