Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

09 Mac 2007

Banyak Keja....Huhuhu

Minggu ni paling bz dalam bulan ni....semuanya buat kerja sampai tak cukup tangan.. dengan menguruskan atlit lagi...head account... ujian OUM...assignment yang kena antar sabtu ni...huh memang memenatkan.... tambahan masalah cek yang tak habis-habis bermasalah...ada ke patut mereka letakkan no akaun BSN yang dah 4 tahun tak digunakan. Last-last aku marah giler cz keje mereka cam tu... Dah dekat sebulan aku menunggu cek tuh...terpaksa lagi aku menunggu... Rita pun satu bawa cek tu pulang ke rumah plak. Kini, mereka antar balik cek tu ke Jabatan Pelajaran Miri... nak tukar no akaun aku...ntah bila pulak aku boleh dapat cek tuh plak...rasa dah putus harapan lak... yelah bukannya ratus ringgit... dekat berbelas ribu gak tuh....tensionnya. Dengan tak dapat cek tu bermakna aku tak jadi pulang ke Kuching....alahai...tak dapat balik lagi....huhuhu....terpaksala aku attend kelas tambahan Tahun 6 cuti semester ni... Dalam minggu ni sempat gak aku g pantai ambik ketenangan kit lepas budak saya menang dalam acara 200m n 100 m semalam...lepak kat pantai sampai kulit aku dah hitam plak.... sekurang-kurang aku boleh lupakan cek tuh dan fikir macamana nak bayar bil streamyx dan bil telefon aku ni....

Tiada ulasan: