Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

17 Mac 2007

Otak dah Ringan....Yeaaa....

Lego rasa bila beban kat kepala sudah hilang...Petang tadi aku g ambik exam Matematik kat OUM seremban.. Ponat cz dari Pasir Panjang (kenduri kahwin) terus ke Seremban... Alhamdulillah Mate kali ni aku dapat menjawabnya dengan tenang. Ntah camna plak otak aku bergeliga sikit hari tak spt Kimia kelmarin sampai aku lupa masa tu rupanya ujian Kimia...Belajar Mate tapi Ujian nye Kimia...Huhuhu.... Anyway thanks to diri sendirila sebab ada gak inisiatif untuk majukan diri sendiri. Bolehlah aku sambung tgk Smallville Season 5 and 6... Cerita semakin menarik...Yolah aku ni dah ketagih ngan cite tu sejak awal dan siri Superman dulu...Peminat Superman.....Okayla aku layan dulu...Chow ow...

Tiada ulasan: