Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

17 Mac 2007

Selamat Pengantin Baru Wat Zakuan (Pak Cik Ardat) dan Zalila

Hari ni hari sibuk ngan kenduri Z... Jam 12 tadi aku, Ja dan Zam pergi Pasir Panjang...Huhuhu meriahnya bila sampai sana. Aku rasa seronok betul bila g kenduri kali ni... meriah...ngan kawan-kawan dan sanak saudara mereka... Tambahan tema hijau menjadi latar belakang majlis mereka.... Sempat gak aku menepung tawar kat kedua-dua mempelai... Sempat gak my luvly Guru Besar mencelah,"Hari ni hari dia, kat lama lagi hari kamu bertiga pula," Aku, zam dan Ja terkekeh-kekeh bila my bos kata gitu... Sedikit sebanyak aku adalah gak ambik gambar untuk tatapan kalian..... Terfikir plak hijau pokok pisang masih popular lagi tahun ni. Tahun lepas memang femes warna baju pengantin ni...Huhuuhu...

Tiada ulasan: