Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

25 Mac 2007

Latihan Berterusan...Ke Peringkat Negeri

Bila aku mendapat tahu ada pertandingan Tarian Rampaian Tradisional (Inang, asli dan zapin) dan Tarian Rampaian Etnik (terus pilih lagu Rumpun Sarawak) terus aku call my GB yang aku mahu menghantar wakil sekolah aku dalam pertandingan itu. Anyway kebetulan aku ada latihan tarian untuk persembahan PIBG jadi aku selitkan dengan latihan untuk dipertandingkan. Seramai 10 org pelajar aku terpilih dalam menyertai pertandingan ini. Pada 12 April kami akan bertanding SDASA... Dah lama aku tak praktis kebolehan aku... anyway kali lebih gempak daripada pertandingan 2 tahun yang lepas. Dan aku berharap pertandingan nanti akan membuka mata pihak disini bahawa aku kena buat satu bentuk pergerakkan yang kreatif... So kali ini , Chaiyuk for my luvly pupils...Aufa, Aileen, Aina, Wanie, Afie, Ezmer, Iz, EPul, Arash dan Aziq... Buat yang terbaik.... Tari seperti mana semangat dalam diri bersatu dengan lagu....Kalu bernasib baik balik ke hometown saya di Kuching untuk peringkat Kebangsaan.....

Tiada ulasan: