Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

25 Februari 2007

Ringkasan minggu lepas....

Kejadian minggu ni...

1) Soal donation tu sudah dibereskan... malas nak simpan lama-lama kat bilik stor... Nak kata pihak Yayasan Salam seperti mana yang diwar-warkan oleh F... Memang tak boleh diharapkan... Cakap manis tapi lidah bercabang... No wonder ada member dah mula melupakan aku... adalah kawan yang baru nak kenal last-last terus lupakan org... ishh memang tak patut... aku pantang kalu kawan memang dah 'Buang Batu' .... Sedikit pun tak rasa bersalah... mintak tolong pasal donation tu pun ...senyap je... sms pun sama... agaknya dia dah tak mau kawan kita dah... Selamatlah ada awek kat JJ tu sudi suruh letakkan barang donation tu kat JJ S2...thanks...

2) Ego seseorang membuatkan kita semakin menjarakkan perhubungan... Selama ini aku fikirkan dia adalah insan yang biasa ku kenali seperti rakan-rakanku yang lain... Rupa-rupanya dia merupakan seorang egois yang terlalu... sampai aku sendiri tak menyangka...sampai kini kami terputus hubungan begitu sahaja...cuma aku masih berharap dia masih ingatkan aku disini...

3) Minggu sibuk ngan menyiapkan ujian take home dari OUM... sampai penin kepala buatnya...selamatla Shah ada membantuku....thanks banyak kena tolong aku ni...bukan stakat ujian tapi sampai assignment sekali....

4) Menonton filem terbaru di pawagam iaitu Dreamgirl, Norbit n Ghost Rider.... yelah orang single mcm saya ni banyak habiskan masa ngan menonton wayang je selain daripada g window shopping kat JJ.

5) Esok bz ngan meeting Olahraga di Pd begitu lah gamaknya jadi Setiausaha Ko-kurikulum kat sekolah...tensionya.....

6) Sibuk mengajar lagu kepada budak-budak saya exspecially lagu Inggeris.... walaubagaimanapun mulai minggu ni aku kena ajar Sains Tahun 6 menggantikan Fiza yang dah nak bersalin.... Huhu tambah tension lagila.....

Tiada ulasan: