Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

05 Februari 2007

Hari Penuh Confident


Hari ni kulalui penuh confident... bayangkan aku punye semangat hari ni, ntah camna aku terlupa sesuatu.... Berada di perhimpunan sekolah dengan dipenuhi dengan murid-muridku... Sedang aku melangkah kaki dengan kot krim aku sampaila aku sampai di hadapan stage... aku terpandang di bawah... sesuatu yang aku tak patut lupa.... ARghhhh aku terlupa tutup zip... Selamat ada member aku di sebelah..ZIZIe... Dia kata buat donno je.. Nak pusing belakang ada Kak Sue... belah tepi Kak Aziah.... Nak taknak tutup cepat2 kat depan... Selamat dalam warna 'hitam' dan baju dan suar pun warna hitam... Malu siot.. nak tak nak terpaksa buat tak tau je... Ja bila tahu cite ni... dia ketawa berdekah-dekah..apa taknya dah jadi gangguan seksual di hadapan budak...uuuuu... sampai cam tu sekali fikiran dia... Apa-apa pun, aku kenalah berhati-hati lepas ni...Hehehehehe...agar tak berulang lagi...

Tiada ulasan: