Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

20 Februari 2007

Bad Mood Pasal TOTO

Kenapalah aku bengang sangat bila Ja dah balik dari kampung dia... jeles kot... yelah dia dapat balik kampung, aku plak dok bertapa kat umah je... Ishhh... besnya dapat pulang kampung. Aku dalam keadaan mood macam ni... memang agak susah gak...perangai yang memang kadang kala orang tak suka... Mujurlah Ja masak benar ngan perangai aku ni yang selalu berubah-ubah. Tak siapa boleh tahan kalu duduk ngan aku yang bermasalah ni...Cerewet, angkuh dan tak mahu kalah memang perangai buruk aku yang selama ini orang tak tau... Sekarang ni tgh nak cool kan diri yang memang perlu dicoolkan. Tak pasal-pasal tempias kat orang lain. Satu aku bad mood tadi bukan apa... aku lupa nak bagitau Ja beli TOTO untuk aku ...wuuuaaaaaaaaaa...Salah aku gak.... Dia dah ada TOTO... Dasar takmau kalah... Takpa aku boleh beli TOTO yang lebih lagi kat JJ S2 nanti bila aku dapat DURIAN RUNTUH nanti.....Hahahahahah....jahatnya....

1 ulasan:

zaphenz berkata...

hello there.....baru jerk sampai kat sini....cantik blognya..orangnya pun cute hahahahaha.....

anyway...selamat berkenalan