Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

08 Februari 2007

Benda yang buat saya bengang minggu nie...

Minggu ni , ada je benda yang tak kena...sampai pening kepala di buat... Sometimes membuatkan kita hilang sabar... Antaranya ...

1) Jam kesayanganku kini dikebas oleh kawan kepada kawan aku... Tension giler bila dapat tau jam tu dipakai oleh housemate dia... Dahlah g sekolah takda jam... harapkan jam handset jo...Murah ke mahal ke...ia milikku...Aku rasa nak g jumpa budak yang mengambil barang tu dalam weekend ni. Tak pasal boleh bergaduh lak... Sedihnya jam aku kena curik..

2) I got SAMAN laju.... check punye check... rupanya kena speed trap kat highway Batu Pahat , Johor....Uhhhh...kantoi kat parent lak...Hari tu kata balik Kelantan... Selamat la dapat RM 150 at least dapat kurang RM 100 ke bawah... Huh! Abis bajet aku bulan dua ni...

3) Orang yang bermuka-muka... pantang keturunan aku bila jumpa orang camni... Depan cakap lain belakang mengutuk nak mampus... Atas sifat pro , aku boleh berdepan dgn orang mcm ni... Dahla org bagi makan spagetti yang sedap yg dibuat oleh Sis NoRule aku, pastu cite kat org lain kite bawa makanan untuk kite-kite je... Dasar mangkuk tingkat nak mampos... Perempuan Joget...Awal-awal dah cakap, kalu ada makanan lebih tuh memang rezeki org yang datang ke bilik kami tuh...Fucking U Semah...

4) Keje tak prepare... Semah punya keje...aku jadi mangsa... Suruh org g meeting tapi bahan yang sepatutnya untuk dibawa... Tidak disiapkan... Arghhh...selamatlah aku masih ada sikap kemanusiaan sikit.... At least aku masih mampu menyiapkan senarai budak olahraga dalam keadaan berapi tadi... Nama je PK Ko-kurikulum.... cakap banyak keje tak berjalan...Dasar...

 

Tiada ulasan: