Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

02 Februari 2007

Karenah Anak-anakku...

Hari nie penatnya saya melayan karenah anak-anak murid saya... Mmm gelagat Aufa, Aleen bisa membuat aku naik angin... tapi tak sanggup cz mereka berdualah yang baik dalam kelas... terutamanya dalam penglibatan pengajaran dan pembelajaran. Apa-apa pun takda mereka berdua dah tentu tak gamat kelas, tambahan ada member cam Amirul dan Faizal pun sama perangai.. Selamatlah ko semua pandai-pandai... tak banyak masalah sangat...Anyway tahun ni...tahun saya gembira dapat pegang kelas. Tak seperti tahun-tahun yang sudah tak dapat pegang kelas. Walaupun kejenya lebih banyak tapi sedikit sebanyak membantu diri saya terhadap tanggungjawab yang telah diamanah.

Selain perbincangan saya dengan , Aziah dan Zul tentang mural sekolah. Ntah macamana saya katakan saya tidak mahu mengambil Kak Biah dalam kumpulan saya. Sedap-sedap je menyuruh Aziah gugurkan namanya gantikan dengan orang lain. Bukan apa, saya dah serik bila nama tu ada dalam senarai tapi keje semuanya akan diharapkan saya sorang. Tu sebab tak mau ambik dia. At least tahun ni ada kerjasama yang baik baru dapat wat keje baik punya.... Sorie Jeneral...prebet terpaksa tolak u ke tepi...REJECTED... Kali ni buat mural Sains dan Teknologi kat Pra Sekolah ...Chaiyuk...chaiyuk Adit....

Tiada ulasan: